- ${title}
 
- Wydanie pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych w zabytku
 - Złożenie wniosku w konsultacjach społecznych
 - Zamontowanie odbojnika (ogranicznika) przy grobie
 - Sprzeciw od wezwania do uiszczenia opłaty dodatkowej za przejazd autostradą
 - Wpis do rejestru podmiotów wykonujących zawodową działalność lobbingową
 - Lokalny System Informacji Prawnej
 - Ankieta dotycząca badania wymagań i stopnia zadowolenia klienta Państwowej Inspekcji Sanitarnej (PIS) województwa opolskiego
 - Wydanie pozwolenia na prowadzenie innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków
 - Odwołanie do Krajowej Izby Odwoławczej
 - Korespondencja do Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej dotycząca Programu dla przedsięwzięć w zakresie odnawialnych źródeł energii i obiektów wysokosprawnej kogeneracji
 - Zgłoszenie obywatelskiej inicjatywy uchwałodawczej
 - Historia szkód z ubezpieczeń komunikacyjnych
 - Informacja o liczbie uzyskanych tusz wołowych
 - Wydanie zezwolenia na zamianę grobu ziemnego na grób murowany
 - Zmiana wpisu do rejestru działalności w zakresie walut wirtualnych
 - Opiniowanie regulaminów utrzymania czystości i porządku na terenie gmin
 - Opłata prolongacyjna za grób/niszę urnową
 - Wydawanie pozwoleń na wykonywanie rybołówstwa rekreacyjnego dla organizatora zawodów sportowych
 - Pismo ogólne do podmiotu publicznego - stary wzór
 - SkargaTaxi
 - Pismo ogólne do podmiotu publicznego
 - Złożenie wniosku o przyznanie środków z Funduszu Sołeckiego
 - Wydawanie zaświadczeń dot. świadczeń zabezpieczenia społecznego
 - Wpis do rejestru rzeczoznawców
 - Złożenie wniosku w konsultacjach społecznych sformalizowanych zamkniętych
 - Przebieg ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów
 - Dofinansowanie do budowy przyłącza kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej
 - Dofinansowanie w projekcie: Własność intelektualna w Twojej firmie
 - Rozpatrywanie indywidualnych spraw konsumentów
 - Wyłączenie spod egzekucji składników majątkowych osób trzecich
 - Pełnomocnictwo rodzajowe do korzystania z informacji o zobowiązaniach zamieszczonych na PLIP dla osób fizycznych
 - Przyznanie prawa do specjalnego zasiłku opiekuńczego
 - Wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, kserokopii dokumentów byłym pracownikom zlikwidowanych przedsiębiorstw państwowych, dla których organem założycielskim byli wojewodowie
 - Wydanie pozwolenia na przeniesienie zabytku ruchomego
 - Złożenie wniosku w konsultacjach społecznych niesformalizowanych
 - Przyznanie nagrody dla osób wyróżniających się w działalności pomocy społecznej
 - Zaświadczenie o zdarzeniu (odnośnie okoliczności szkody pożarowej) i działaniach przeprowadzonych przez funkcjonariuszy straży pożarnej
 - Nadanie odznaki lub medalu honorowego za zasługi dla Województwa Kujawsko-Pomorskiego
 - Zgłoszenie do kontroli jakośći handlowej artykułów rolno-spożywczych przywożonych z zagranicy
 - Przesyłanie dokumentów wewnętrznych między jednostkami administracji
 - Sprawozdawczość jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych za 1-3 kwartał
 - Rozliczenie i przekazanie dofinansowania do budowy przyłącza kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej
 - Rozpatrywanie odwołań od decyzji starostów w sprawach świadczeń z tytułu bezrobocia
 - Remont lub wymiana nawierzchni grobu murowanego
 - Przeprowadzenie postępowania w sprawie nadania stopnia doktora habilitowanego
 - Oświadczenie strony o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania od decyzji
 - Projekty cenników i regulaminów operatorów o znaczącej pozycji rynkowej
 - Przesyłanie elektronicznych aktów normatywnych do RCL
 - Złożenie wniosku w konsultacjach społecznych sformalizowanych otwartych
 - Zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej podmiotu publicznego
 - Zmiany w budżecie
 - Udostępnienie zdjęć będących w dyspozycji Starostwa Powiatowego w Żninie w celach niekomercyjnych.
 - Zwrot błędnie przekazanych wydatków i dochodów budżetowych
 - Ankieta satysfakcji klienta w działalności laboratoryjnej (klient zewnętrzny indywidualny)
 - Dostęp do systemu teleinformatycznego
 - Zgoda na przemieszczenie świń
 - Dotacja dla jednostki samorządu terytorialnego na zadania związane z usuwaniem skutków klęski żywiołowej
 - Zmiana lub wyrejestrowanie danych w systemie powiadamiania mieszkańców
 - Zaświadczenie potwierdzające powierzchnię użytkową i wyposażenie techniczne domu
 - Zamieszczenie informacji w Newsletterze Starostwa Powiatowego
 - Ustalenie terminu spotkania z właściwym organem państwowym
 - Ankieta satysfakcji klienta w działalności laboratoryjnej (klient wewnętrzny)
 - Zgłoszenie wywozu świeżych owoców i warzyw do krajów trzecich
 - Zwolnienie podmiotu z obowiązku znakowania jaj kierowanych do przemysłu spożywczego z miejsca produkcji
 - Złożenie wniosku o zmianę budżetu gminy/powiatu
 - Wydanie gadżetów promocyjnych
 - Zmiana wpisu do rejestru działalności na rzecz spółek lub trustów
 - Anulowanie ustalonego terminu egzaminu na prawo jazdy
 - Odpowiedzi na pisma - ZUS, KRUS, Komornicy sądowi
 - Kontrola legalności aktów prawnych organów jednostek samorządu terytorialnego, organów Izby Rolniczej oraz Rady Nadzorczej Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
 - Prowadzenie BIP przez Miejskie Jednostki Organizacyjne Miasta Krakowa
 - Informacja o posiadanej książce w zbiorach Biblioteki Publicznej
 - Opinie w zakresie kwalifikacji dokumentacji
 - Dodatkowe zajęcie gruntu przy grobie
 - Dane kontaktowe do powiadomień o terminie uiszczenia opłat za przedłużenie ochrony praw własności wyłącznych
 - Przekazanie informacji o udostępnionym przez podmiot publiczny adresie Elektronicznej Skrzynki Podawczej
 - Zmiana danych podlegających wpisowi do rejestru tłumaczy polskiego języka migowego, systemu językowo-migowego i sposobu komunikowania się osób głuchoniemych
 - Pismo w sprawie projektów realizowanych w AGH
 - Dostęp do elektronicznej kartoteki
 - Udostępnianie informacji publicznej na wniosek - stary wzór
 - Udzielenie prawa ochronnego na wzór użytkowy
 - Sprawozdawczość budżetowa jednostek sektora finansów publicznych
 - Zezwolenie na ekshumację i przewiezienie zwłok / szczątków ludzkich
 - Zgłoszenie projektu do realizacji w ramach budżetu obywatelskiego
 - Rozpatrywanie wniosków o wyrażenie zgody na używanie herbu miasta
 - Rejestracja, zmiana danych lub wykreślenie Leśnego Materiału Podstawowego z Krajowego Rejestru
 
- Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej
 - Skarga na brak dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej podmiotu publicznego
 - Informacja o spełnianiu obowiązku szkolnego
 - Sprawozdanie z wykorzystania dotacji z rezerwy celowej budżetu państwa dla spółek wodnych i związków spółek wodnych z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie wód i urządzeń melioracji wodnych
 - Przekaz informacji z Ośrodków Szkolenia Kierowców (OSK) do starosty
 - Wyrażenie zgody na wykorzystanie herbu/ flagi Województwa Małopolskiego
 - Skarga do wojewódzkiego sądu administracyjnego na decyzję lub postanowienie wydane przez organ administracji publicznej
 - Przywrócenie terminu do wniesienia odwołania lub zażalenia
 - Zaświadczenia z Archiwum Państwowego
 - Wydanie pozwolenia na umieszczenie na zabytku wpisanym do rejestru zabytków urządzeń technicznych, tablic reklamowych lub urządzeń reklamowych oraz napisów
 - Rozłożenie opłaty prolongacyjnej za grób/niszę urnową
 - Wykreślenie z rejestru działalności w zakresie walut wirtualnych
 - Zawiadomienie o przeprowadzonej kontroli okresowej obiektu wielkopowierzchniowego dla których właściwym organem nadzoru budowlanego jest wojewódzki inspektor nadzoru budowlanego
 - Odwołania i zażalenia
 - Wydanie pozwolenia na przemieszczenie zabytku nieruchomego
 - Przyznanie prawa do świadczenia rodzicielskiego
 - Zgłoszenie informacji o miejscu, rodzaju i zakresie prowadzonej działalności powodującej zagrożenie dla zdrowia lub życia pracowników
 - System powiadamiania SMS i E-Mail dla Miasta Podkowa Leśna
 - Wniosek o konto na platformie eUrząd (osoby fizyczne)
 - Wpis zastawu skarbowego
 - Postawienie, remont, wymiana lub ponowny montaż nagrobka na grobie ziemnym
 - Sprawozdawczość jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych za 4 kwartał
 - Odpis z dokumentacji osobowo-płacowej
 - Ankieta satysfakcji klienta w działalności laboratoryjnej (klient zewnętrzny instytucjonalny)
 - Rejestracja międzynarodowego Znaku Towarowego w ramach Protokołu Madryckiego
 - Wypis z ewidencji klubów sportowych
 - Pismo w sprawach dotyczących przedmiotów własności przemysłowej
 - Informacja o osobach objętych zakazem wstępu na imprezę masową
 - Sprawozdawczość finansowa jednostek sektora finansów publicznych
 - Zawiadomienie strony postępowania o zmianie adresu
 - Wydanie kopii dokumentów z archiwum zakładowego
 - Złożenie wniosku do projektu budżetu gminy/powiatu
 - Wyjaśnienie niezgodności danych gromadzonych i przetwarznaych przez Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny
 - Wydanie pozwolenia na poszukiwanie zabytków
 - Przekazywanie danych aktualizacyjnych do WBD/TBD PESEL
 - Świadczenia dotyczące stypendium lub zapomogi
 - Informacja o liczbie uzyskanych tusz wieprzowych
 - Wykreślenie z rejestru działalności na rzecz spółek lub trustów
 - Przesłanie dokumentów do wojewódzkiego ośrodka ruchu drogowego lub właściwego organu wydającego prawa jazdy lub pozwolenia
 - Zawiadomienia o zawieszeniu działalności na rzecz spółek lub trustów
 - Sporządzenie sprawozdania z kontroli zarządczej
 - Zaświadczenie o braku założonej księgi wieczystej
 - Skargi, wnioski, zapytania do urzędu
 - Rozliczenie inwestycji finansowanej ze środków budżetu państwa
 - Weryfikacja statusu sprawy
 - Wydanie zaświadczenia o wpisach w ewidencji kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego
 - Uzyskanie odszkodowania dotyczącego szkód w pojazdach oraz szkód osobowych związanych z utrzymaniem dróg
 - Umorzenie, odroczenie terminu zapłaty, rozłożenie na raty należności pieniężnych - opłat czynszowych
 - Przekazanie informacji do Narodowego Centrum Badań Rozwoju
 - Aktualizacja danych w jednostce centralnej EURODAC
 - Wydawanie opinii plastycznych przez Zespół do spraw Estetyki Miasta Płock
 - Przystąpienie do postępowania odwoławczego do Krajowej Izby Odwoławczej
 - Zgłoszenie adresu email w systemie powiadamiania konsultacji społecznych
 - Zgoda na doręczanie pism za pomocą środków komunikacji elektronicznej
 - Wydanie zaleceń konserwatorskich
 - Przekazywanie materiałów promocyjno-informacyjnych
 - Wydanie pozwolenia na wykonywanie robót budowlanych w otoczeniu zabytku
 - Rejestracja, zmiana lub wykreślenie z Rejestru Dostawców leśnego materiału rozmnożeniowego
 - Kontrola legalności aktów prawnych organów jednostek samorządu terytorialnego
 - Udzielenie patentu na wynalazek
 - Zawiadomienie o zawieszeniu działalności w zakresie walut wirtualnych
 - Zezwolenie na eksploatację urządzenia objętego dozorem technicznym
 - Zaświadczenia o stanie majątkowym
 - Patronat Honorowy Marszałka Województwa Lubelskiego lub jego członkostwa w Komitecie Honorowym
 - Organizacja przyjmowania, rejestrowania i załatwiania skarg i wniosków w Urzędzie Wojewódzkim
 - Korespondencja do Krajowej Izby Odwoławczej dotycząca spraw odwoławczych
 - Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego
 - Uzyskanie dotacji z budżetu Powiatu przez spółki wodne na bieżące utrzymanie urządzeń melioracji wodnych
 - Wpis do rejestru działalności na rzecz spółek lub trustów
 - Udzielenie dotacji z budżetu gminy/powiatu
 - Krakowska Karta Rodzinna 3+
 - Zmiana adresu do korespondencji lub zamieszkania
 - Zaświadczenie potwierdzające spełnienie przez dany lokal wymagań lokalu samodzielnego
 - Wpis do rejestru działalności w zakresie walut wirtualnych
 - Wydanie pozwolenia na podział zabytku nieruchomego albo zmianę przeznaczenia lub sposobu korzystania z zabytku wpisanego do rejestru zabytków
 - Udzielenie prawa z rejestracji na wzór przemysłowy
 - Sprawozdawczość w zakresie operacji finansowych
 - Udostępnianie akt sprawy on-line
 - Przekazywanie danych do informacji o stanie mienia komunalnego
 - Uregulowanie stanu prawnego grobu/niszy urnowej
 - Wydanie pozwolenia na prowadzenie prac pielęgnacyjnych przy zabytkach
 - Udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych Systemu Powiadamiania Ratunkowego
 - Wielkopolska Karta Rodziny
 - Informacja o liczbie uzyskanych tusz wieprzowych
 - Rejestracja danych w systemie powiadamiania mieszkańców
 - Praktyki studenckie lub wolontariat
 
						
							Remont lub wymiana nawierzchni grobu murowanegoPoprawa stanu technicznego i estetycznego grobu  | 
					
| Organ właściwy do realizacji usługi | 
							 Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Krakowie  | 
					|
| Kogo dotyczy | 
							 osoby fizyczne i prawne  | 
					|
| Podstawy prawne | 
							
  | 
					|
| Wymagane dokumenty | 
							
  | 
					|
| Czas realizacji | 
							 Do 30 dni od dnia wpływu wniosku, w przypadku obowiązku uzyskania decyzji (pozwolenia) Miejskiego Konserwatora Zabytków w Krakowie lub opinii Plastyka Miasta zatwierdzającej projekt, termin załatwienia sprawy ulega wydłużeniu o czas potrzebny do uzyskania właściwej decyzji, pozwolenia bądź opinii  | 
					|
| Opłaty | 
							 Wszelkie opłaty pobierane są zgodnie zobowiązującym cennikiem, za złożenie dokumentu pełnomocnictwa pobierana jest opłata skarbowa w kwocie 17 zł. Zwolnienie z przedmiotowej opłaty dotyczy małżonka, wstępnych, zstępnych i rodzeństwa  | 
					|
| Tryb odwoławczy | 
							 Nie dotyczy  | 
					|
| Rezultat realizacji usługi | 
							 poprawa stanu technicznego i estetycznego grobu  | 
					|
| Etapy realizacji usługi | 
							 1. Złożenie wniosku, 2. Weryfikacja wniosku, 3. Wyrażenie zgody w postaci pisemnej na remont lub wymianę nawierzchni. Odmowa wyrażenia zgody w formie pisemnej wraz z uzasadnieniem. Sporządzenie dokumentu potwierdzającego wniesienie opłaty za remont lub wymianę nawierzchni.  | 
					|
| Poziom uwierzytelniania | 
							  | 
					|
| Usługa wymaga zalogowania | 
							
								 TAK  | 
					|
| Słowa kluczowe | 
							  | 
					
						
							Remont lub wymiana nawierzchni grobu murowanegoPoprawa stanu technicznego i estetycznego grobu  |