- ${title}
- Przyrzeczenie (promesa) zaszeregowania obiektu hotelarskiego do odpowiedniego rodzaju i kategorii
- Zgłoszenie obiektu do ewidencji innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie
- Zaszeregowanie obiektu hotelarskiego do określonego rodzaju i kategorii
- Potwierdzenie zaszeregowania obiektu hotelarskiego do określonego rodzaju i kategorii
- Wpis do ewidencji obiektów świadczących usługi hotelarskie, nie będących obiektami hotelarskimi oraz pól biwakowych
- Informacja o zakończeniu świadczenia usług hotelarskich w innym obiekcie, w którym są świadczone usługi hotelarskie
- Złożenie informacji o zakończeniu świadczenia usług hotelarskich w obiekcie hotelarskim z prośbą o uchylenie decyzji o zaszeregowaniu danego obiektu i wykreślenie z ewidencji obiektów hotelarskich.
- Informacja o zakończeniu świadczenia usług hotelarskich w obiekcie hotelarskim
- Zaszeregowanie obiektu hotelarskiego do rodzaju pole biwakowe
- Program Rozwoju Bazy Obiektów Sportowych Województwa Wielkopolskiego
- Uzyskanie zgody na korzystanie z logo urzędu
- Informacja o zakończeniu świadczenia usług hotelarskich w innym obiekcie, w którym są świadczone usługi hotelarskie
- Zgłoszenie przez przedsiębiorcę lub rolnika obiektu do ewidencji innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie
- Informacja przedsiębiorcy o zakończeniu świadczenia usług hotelarskich w obiekcie hotelarskim
- Wydawanie opinii odnośnie spełnienia wymagań technicznych i sanitarnych dla obiektów hotelarskich
- Informacja o okolicznościach powodujących zmianę rodzaju lub kategorii obiektu hotelarskiego
- Zmiana zaszeregowania obiektu hotelarskiego do określonego rodzaju i kategorii
- Zamieszczanie, aktualizacja ofert bazy noclegowej na stronie internetowej
- Zaszeregowanie obiektu hotelarskiego do rodzaju pole biwakowe
Wydawanie opinii odnośnie spełnienia wymagań technicznych i sanitarnych dla obiektów hotelarskichPrzeprowadzenie kontroli na wniosek strony pod kątem spełnienia wymogów sanitarnych i technicznych, wydanie opinii. |
| Organ właściwy do realizacji usługi |
właściwe organy do wydawania przedmiotowych opinii |
|
| Kogo dotyczy |
Osoba fizyczna, firma |
|
| Podstawy prawne |
|
|
| Wymagane dokumenty |
|
|
| Czas realizacji |
Bez zbędnej zwłoki |
|
| Opłaty |
Brak opłat |
|
| Tryb odwoławczy |
Nie dotyczy |
|
| Rezultat realizacji usługi |
Wydawanie opinii odnośnie spełnienia wymagań technicznych i sanitarnych dla obiektów hotelarskich |
|
| Etapy realizacji usługi |
1. Przyjęcie wniosku; 2. Weryfikacja wniosku 3. Rozpatrzenie wniosku. |
|
| Poziom uwierzytelniania |
|
|
| Usługa wymaga zalogowania |
TAK |
|
| Słowa kluczowe | Wydawanie opinii odnośnie spełnienia wymagań technicznych i sanitarnych dla obiektów hotelarskich |
Wydawanie opinii odnośnie spełnienia wymagań technicznych i sanitarnych dla obiektów hotelarskichPrzeprowadzenie kontroli na wniosek strony pod kątem spełnienia wymogów sanitarnych i technicznych, wydanie opinii. |