- ${title}
Zmiana ewidencji personelu apteki/punktu aptecznegoW związku z zapisami ogólnych warunków umów na realizację recept, podmiot prowadzący aptekę jest obowiązany do poinformowania w formie pisemnej lub elektronicznej oddziału wojewódzkiego Funduszu, o każdej zmianie ewidencji osób zatrudnionych w aptece, w terminie, o którym mowa w art. 45 ust. 6 ustawy o refundacji leków. W celu ujednolicenia danych dot. zmian ewidencji osób zatrudnionych w aptece, Mazowiecki Oddział Wojewódzki NFZ udostępnia formularz "Wniosku o zmianę ewidencji personelu apteki/punktu aptecznego". |
Organ właściwy do realizacji usługi |
Dyrektor Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia |
|
Kogo dotyczy |
Wniosek dotyczy podmiotu prowadzącego aptekę/punkt apteczny, który posiada zawartą umowę na wydawanie refundowanego leku, środka spożywczego specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobu medycznego. |
|
Podstawy prawne |
|
|
Wymagane dokumenty |
|
|
Czas realizacji |
nie dotyczy |
|
Opłaty |
nie dotyczy |
|
Tryb odwoławczy |
nie dotyczy |
|
Rezultat realizacji usługi |
Rozpatrzenie wniosku i wydanie decyzji. |
|
Etapy realizacji usługi |
1. Przyjęcie wniosku; 2. Weryfikacja wniosku 3. Wydanie decyzji. |
|
Poziom uwierzytelniania | Niewymagany | |
Usługa wymaga zalogowania |
TAK |
|
Słowa kluczowe | Zmiana ewidencji personelu apteki/punktu aptecznego |
Zmiana ewidencji personelu apteki/punktu aptecznegoW związku z zapisami ogólnych warunków umów na realizację recept, podmiot prowadzący aptekę jest obowiązany do poinformowania w formie pisemnej lub elektronicznej oddziału wojewódzkiego Funduszu, o każdej zmianie ewidencji osób zatrudnionych w aptece, w terminie, o którym mowa w art. 45 ust. 6 ustawy o refundacji leków. W celu ujednolicenia danych dot. zmian ewidencji osób zatrudnionych w aptece, Mazowiecki Oddział Wojewódzki NFZ udostępnia formularz "Wniosku o zmianę ewidencji personelu apteki/punktu aptecznego". |